Compartir
????????????????????????????????????

Tarragona engega una campanya per promocionar la ciutat com a destinació turística també d’hivern. El principal objectiu, segons ha explicat Inma Rodríguez consellera de turisme, és donar a conèixer la marca Tarragona com una destinació d’escapada. Per passar-hi 2 o 3 dies més enllà de visitar-la un. D’altra banda també volen mostrar que la ciutat suma els atributs d’una destinació costanera però també urbana amb la seva cultura, història, el clima i la gastronomia.
Per fer tot això s’han dut a terme diverses accions amb un pressupost de 22.500 euros. Així s’han engegat campanyes per ràdio, premsa escrita, tanques publicitàries i en línia. Inma Rodríguez ha volgut valorar Tarragona com a destinació turística.

En tot moment han volgut deixar molt clar que és una campanya de marca i no de volum, i que són conscients que la temporada comença durant la Setmana Santa i s’allarga fins a l’octubre. Tot i això volen que Tarragona sigui una ciutat turística els 365 dies reforçant els visitants de cap de setmana perquè “serà molt positiu per la ciutat.” La consellera de turisme ha explicat que “enguany també s’han d’incrementar els esforços perquè la incertesa política no afecti el turisme que ve a la ciutat.”