Tarragona vol promocionar més el turisme cinematogràfic

Tarragona ha acollit unes 100 produccions audiovisuals fins aquest mes d’octubre. D’aquestes 34 han sigut programes de televisió, 13 espots publicitaris i 11 curtmetratges. A més s’han de sumar sessions de fotos publicitàries i comercials, videoclips i documentals entre altres. Així s’ha mantingut el nombre de produccions respecte a altres anys i també han passat per la ciutat canals de televisió d’altres països. Cal remarcar que pròximament Netflix vindrà a la ciutat per gravar escenes d’una sèrie de producció pròpia, Hache. El rodatge es durà a terme entre finals d’aquest 2018 i principis del 2019.
Amb tot plegat des del patronat de turisme s’ha decidit apostar perquè l’oficina de rodatges sigui una de les puntes de llança de la seva estratègia. Per això s’ha canviat la seva imatge i se n’ha fet una vinculada a la marca turística, amb l’objectiu de convertir Tarragona en una “ciutat oberta als rodatges”.

????????????????????????????????????
PUBLICITAT