Donar a conèixer Tarragona a través de la promoció d’Imageen

Potenciar el turisme i conèixer la història de Tarragona són dos dels objectius que es volen dur a terme mitjançant la promoció i la comunicació de l’aplicació Imageen. Segons ha explicat Immaculada Rodríguez, Consellera de Turisme, han agafat consciència sobre els canvis turístics i cada cop hi ha més turistes hiperconnectats que busquen viure experiències. La Consellera ha assegurat que Tarragona és “pionera en la divulgació històrica digital.”

PUBLICITAT

Amb l’aplicació Imageen es vol millorar la qualitat de l’experiència dels turistes i també promocionar la marca de Tarragona. La intenció és que tothom sigui prescriptor d’aquesta eina que ja té més de 200.000 descàrregues. En aquest sentit Immaculada Rodríguez ha reconegut que “l’aplicació no és prou coneguda a la ciutat.”
Per la seva banda Jose Antonio Muñiz, representant d’Imageen, ha explicat que moltes de les descàrregues es duen a terme fora de la ciutat, i que això és una forma de donar a conèixer Tarragona.

Així Imageen vol anar més enllà de la història romana de la ciutat i també entrar en la part medieval o a com serà la ciutat en el futur.

PUBLICITAT