Home Cròniques El Nàstic apel•la a l’ADN en la nova campanya d’abonats

El Nàstic apel•la a l’ADN en la nova campanya d’abonats

Compartir
PUBLICITAT

Sembla que amb el descens, el Nàstic de Tarragona ha tornat a néixer. La presentació del nou director esportiu, Sergi Parés, ha omplert d’il·lusió als aficionats amb un projecte, almenys, engrescador.

Ara, el director general del club, Lluís Fàbregas, i el responsable de màrqueting i patrocinis, José Maria Andreu, han presentat la campanya d’abonaments per la temporada 2019/2020 amb novetats i una línia clara: apel·lar al sentiment de pertinença sota el lema “ADN Nàstic”.

Així doncs, el club grana vol recuperar la il·lusió dels seus aficionats i premiar als abonats amb la reducció del 20% del preu respecte a aquesta temporada passada. També es crearà un premi de fidelitat en cas d’ascens a LaLiga 123 que permetria descomptar el preu de l’abonament d’enguany de cara la temporada 2020/21 en cas d’assistir a un mínim de 16 partits. Per últim, hi haurà també un pack familiar.

Uns preus, però que han rebut queixes a les xarxes socials perquè són superiors als de la temporada 2014/15, l’última a Segona B abans de pujar de categoria. En aquell moment el club tenia un deute important i els preus eren de 90 euros a Gol, 140€ a Preferent i 200€ a Tribuna. Ara, amb deute sanejat, són de 120€ a Gol; 160€ a Preferent i 240€ a Tribuna.

PUBLICITAT