Jornada ‘Instagram i IGTV’ | Comunicant en Jove

Instagram com a xarxa social líder del moment entre els i les joves. És una xarxa que es reinventa i evoluciona per no estancar-se i seguir atrapant. IGTV, la última novetat, de la foto a canal de vídeos. Experts ens ajudaran a treure el màxim rendiment a aquesta xarxa i l’equip de RCTGN ens presenta la seva sèrie en aquesta plataforma.

PUBLICITAT

Dirigit a entitats, col·lectius i persones joves amb interessos per millorar les eines i recursos emprats per la difusió del seu projecte, centre o iniciativa. Té lloc dimecres 20 de març de 19h a 21h a l’Espai Jove Kesse, al carrer Sant Antoni Maria Claret, 12-14 de Tarragona.

>>INSCRIPCIÓ PRÈVIA GRATUÏTA AQUI!<<

Participaran en aquesta sessió:

  • Juanjo Fuster: tarragoní, instagramer (72.300 seguidors) i un dels principals influencers del moment a Catalunya i Espanya, enamorat de la fotografia, la natura i els paisatges. (@juanjofuster). Diàleg conjunt amb Jesús Sarmiento, periodista i redactor a Ràdio Ciutat de Tarragona. (@jesus12n)
  • Maria Ardit: professional en relacions públiques, la comunicació corporativa, les xarxes socials i el màrqueting digital. (@maria_ardit)
  • Quim Espinosa i Toni García: el director i  el productor de ‘L’Àudio’, la primera sèrie audiovisual online d’una ràdio local, Ràdio Ciutat de Tarragona, llançada per IGTV, el canal de vídeos curts d’Instagram. (@quimespinosa)

*Modera: Adrià Recasens, periodista i presentador-locutor a Ràdio Ciutat de Tarragona. (@adrebe)

Cicle ‘Comunicant en Jove’

Ràdio Ciutat de Tarragona i l’Àrea de Joventut de l’Ajuntament de Tarragona organitzen per aquest mes de març el cicle de xerrades ‘Comunicant en jove. Estratègies creatives per connectar amb i entre els i les joves, ara!’ amb el suport de la Direcció General de Joventut de la Generalitat de Catalunya.

El cicle s’organitza en tres xerrades els dimecres 13 de març, 20 de març i 27 de març entre les 19h i les 21h a l’Espai Jove Kesse ubicat al carrer Sant Antoni Maria Claret, 12-14 de Tarragona.

La proposta d’entrada gratuïta, amb inscripció prèvia, va dirigida a persones joves a partir de 14 anys, professionals de la comunicació, entitats i col·lectius amb interessos per millorar les eines i recursos emprats per la difusió del seu projecte, centre o iniciativa.

PUBLICITAT