La marca Vermut de Reus serà present a fires, esdeveniments i cartellera

La regidoria de Promoció de Ciutat, Montserrat Caelles ha dissenyat un pla d’accions promocionals amb la complicitat dels elaboradors locals de vermut que posarà en primera línia la força i la capacitat d’atracció d’un producte àmpliament reconegut arreu de l’estat espanyol: el Vermut de Reus.

PUBLICITAT

Aquesta recorda que «un dels objectius del Pla Estratègic «Reus Promoció» per a l’any 2022 passa per promoure els productes de proximitat del territori donant suport a la seva comercialització, sensibilitzant sobre el seu consum i promocionant les marques del territori a l’exterior».

La regidora segueix: «i per tal d’incrementar el posicionament de Reus com a Capital del Vermut, hem dissenyat una important sèrie d’accions promocionals que reforcen la capacitat d’atracció del turisme cultural obrint-nos també a un públic interessat en l’enoturisme a més de seguir incidint en la marca de ciutat “Reus Ciutat Amb Geni”, tot plegat per allargar l’estada dels visitants a Reus».

PUBLICITAT