Arriba la 2a edició de la campanya “Som art urbà” a Tarragona

La Conselleria de Comerç de Tarragona juntament amb la Via-T, han presentat aquesta segona fase de la campanya “Som art urbà” a la ciutat de Tarragona. Amb la proposta de dignificar els carrers d’una manera més alegre i que sigui un espai recollidor. Una ciutat on els turistes i els ciutadans vegin la importància de l’art urbà.

PUBLICITAT

Enguany aquesta segona edició dona el tret de sortida al Serrallo. En commemoració de la recuperació de la il·lustració de Rubén Aguilar de l’any 2002. Situada al costat de la Plaça Bonet de Tarragona. A més a més, comptaran amb la participació de “l’Associació d’Il·lustradores de Tarragona. Utilitzaran sis mòduls que es torben en deteriorament i aconseguir que formin part d’aquest art urbà de la ciutat. Judith Sentís dinamitzadora de la Via T ha esmentat que “Tarragona es mereix ser una ciutat més moderna”. En aquesta campanya voldran treballar en zones com la Rambla Nova i la Plaça dels Carros. Seran unes de les zones que es realitzaran aquestes noves il·lustracions.

Dídac Nadal, conseller de comerç de l’Ajuntament de Tarragona i, ha afegit que “Aquesta nova edició comença on va tindre inici de l’art urbà a la ciutat de Tarragona, en el Serrallo“.

Juntament amb la Guàrdia Urbana de Tarragona, estan treballant per aquesta nova campanya que no sigui tapada per pintades incíviques i que conviden a denunciar aquests fets.

PUBLICITAT