Junqueras parla d’herència difícil però assegura que hi haurà Palau d’Esports

20160412_132655

PUBLICITAT

Nou capítol dels Jocs Mediterranis on hem escoltat a les parts implicades parlant de la situació actual de les aportacions i les apostes del Govern català i espanyol a partir d’ara.

Per un costat el vicepresident de la Generalitat, Oriol Junqueras, ha vingut a Tarragona a reunir-se amb els representats de la indústria química però ha aprofitat per respondre a la pregunta sobre els Jocs.

Junqueras ha parlat d’una herència difícil i assegura que es cerca una solució que aquest cop ha de ser la bona.

Junqueras ha reconegut que es va contrarellotge però que s’arribarà.

D’altra banda el subdelegat del Govern Espanyol en funcions Emilio Ablanedo ha assegurat també en la seva presentació pública que l’Estat cerca solucions per millorar el finançament dels Jocs. Ablanedo no ha volgut especificar però ha afirmat que es treballa conjuntament amb l’organització per aconseguir millorar els 3’4M d’euros que de moment han d’arribar des de Madrid.

La Xarxa i l’associació Obertament enceten una nova sèrie documental per lluitar contra l’estigma i la discriminació que pateix les persones amb diagnòstic de salut mental.

Dues de les persones que han participat d’aquest programa com són el Josep Anton Llurba i l’Ángel Urbinà han passat per Ràdio Ciutat de Tarragona al costat del Jesús Sarmiento.

El Patronat de Turisme de Tarragona ha ensenyat al seu canal de youtube la seva carta de presentació al món. Ho fa amb un vídeo de poc més de dos minuts i on l’argument principal segueix sent el de formar part de la història. Tarragona manté intacte la seva aposta per viure in situ el passat romà de la ciutat i també per la seva ciutat actual.
La Part Alta, el Port, les platges i lògicament els monuments de Tarraco esdevenen com els principals eixos d’aquest nou vídeo promocional de la ciuat al món.
L’espot promocional de Tarragona l’ha preparat Turespaña i el Grupo de Ciudades Patrimonio de la Humanidad de España, dins de la sèrie ‘Ciudades que amamos’.

PUBLICITAT