Luis César: “Anem amb els tancs i tota la nostra energia a endur-nos l’ascens cap a Tarragona”

El Nàstic viu les últimes hores de la temporada amb la fe d’aconseguir remuntar la final del play-off d’ascens aquest diumenge a Zubieta (20h). Després de perdre 1 a 3 al Nou Estadi, el conjunt grana sap que serà molt complicat, però no és impossible i l’equip es deixarà la pell per intentar-ho.

Foto: Nàstic
PUBLICITAT

L’entrenador del Nàstic, Luis César, deixa clar que l’equip està convençut i preparat pel partit més important del 2025.

El tècnic deixa clar que aniran amb tot, creu que han de fer patir i generar dubtes en el rival i està segur que ho aconseguiran.

La Real Sociedad B recuperarà a Goti i Mariezkurrena pel duel de diumenge, dues peces clau del filial basc. El Nàstic jugarà a Zubieta acompanyat per 300 nastiquers a les graderies, amb entrada, i altres que hi viatjaran sense poder entrar al camp. El partit es podrà seguir en directe a Ràdio Ciutat de Tarragona a partir de les 19:30h.

PUBLICITAT