Els usuaris de l’EMT valoren amb un notable el servei. Concretament mitjançant l’enquesta que han fet la nota que ha sortit és un 8,3 sobre 10. Begoña Floria, Presidenta de l’Empresa Municipal de Transports, ha explicat que enguany s’ha ampliat les línies a què se’ls ha fet l’enquesta i per tant també els usuaris que l’han realitzat, que han sigut un miler. Floria, també ha comentat que el perfil d’usuari que es deriva de les enquestes fetes és la d’una dona d’entre 16 i 30 anys que utilitza el títol integrat i que s’informa a través de les tecnologies.
A més la Presidenta de l’EMT s’ha mostrat molt satisfeta amb els resultats obtinguts i ha dit que és una gran valoració aconseguir més nota ampliant la mostra.
D’altra banda també ha explicat que més del 50% dels usuaris no tenen cap queixa i que l’Ajuntament inverteix un milió i mig d’euros cada any en l’anomenat bitllet social. És a dir, tots els menors en edat escolar no paguen i tampoc els jubilats. Amb tot plegat considera que les tasques pendents són millorar la informació directa als usuaris i pel que fa a la flota espera a finals d’anys poder donar bones notícies del seu canvi.