Tarragona Daily | Posada en marxa de l’Hospital Viamed Tarragona

L’Hospital Viamed Tarragona està en marxa des d’aquesta setmana. Mentre s’acaben de perfilar i remodelar totes les noves instal·lacions, els pacients ja estan rebent atenció a les àrees de consultes, cirurgies, radiologia i anàlisis clíniques. Durant el passat cap de setmana es va fer tot el trasllat del cens de pacients de planta i l’hospital espera tenir tota la cartera de serveis en funcionament a finals del mes de setembre.

PUBLICITAT

Aquest dimecres, l’hospital ha ofert una visita guiada als mitjans de comunicació per conèixer totes les instal·lacions, passant tant per les àrees dels professionals, la majoria de les quals ja es troben en ple funcionament, com per les dels pacients. A més, el director gerent de l’Hospital Viamed, Josep Morera, ha fet una valoració positiva dels primers dies de funcionament d’un dels serveis que ha tingut més volum de visites com és el d’urgències.

La Brigada Municipal engalana els carros de Sant Magí

La Brigada Municipal ultima aquests dies els preparatius per tal que els carros de Sant Magí llueixin com cada any el 18 d’agost amb l’Arribada de l’Aigua. I és que els jardiners d’aquest servei municipal són els encarregats d’engalanar amb motius vegetals i florals els carros enramats provinents de la Brufaganya.

Enguany, als 8 carros, s’hi suma de nou la Carrossa del Sant, recuperada pels veïns i veïnes del Portal del Carro, l’Associació Amics de la Part Alta i la Confraria de Sant Magí després d’uns anys d’absència.

Els carros es guarneixen d’heura i fulles de palmera, a més de la imprescindible alfàbrega. També es recupera aquest 2025 la bandera de Tarragona con a part del guarniment dels carros que s’havia deixat d’utilitzar.

El Nàstic fa marxa enrere amb el fitxatge de José Manuel Calderón

El Nàstic de Tarragona finalment no incorporarà al lateral José Manuel Calderón. Després d’anunciar el seu fitxatge durant aquest dimarts, les xarxes socials es van començar a fer ressò d’unes declaracions del jugador en un directe just després d’assolir l’ascens amb el Còrdova guanyant al Barça Atlètic.

En aquell directe, el jugador de 25 anys va insultar a Catalunya i als catalans, un fet que l’afició del Nàstic no va trigar gens en censurar, posicionant-se clarament en contra de la seva incorporació.

Hores després, el club grana va emetre un comunicat on anunciava que “havia decidit no formalitzar el fitxatge prèviament anunciat de José Manuel Calderón Portillo”. Afegia també que “el club representa una ciutat i una afició orgullosa de la seva història, de la seva identitat i dels seus valors, considera que qualsevol incorporació ha d’estar alineada amb el respecte, la unió i la responsabilitat social que ens caracteritzen”.

Ari Domínguez, nova incorporació del TGN Bàsquet

El TGN Bàsquet incorpora la seva primera pivot per a l’equip de Lliga Femenina 2. Es tracta d’Ari Domínguez, una jugadora que fa cinc temporades que vesteix la samarreta del club lila i que ara farà el salt a la tercera màxima categoria del bàsquet estatal aquesta pròxima temporada de la mà de l’entitat tarragonina.

La temporada passada, Ari Domínguez va jugar a Super Copa (la màxima categoria del bàsquet català, just per sota de la Lliga Femenina 2) amb el TGN Bàsquet. Les seves estadístiques van ser de 4 punts, 4 rebots, 1 assistència i 3 de valoració per partit (17 minuts de mitjana en 24 partits jugats).

PUBLICITAT