#BonDiaTGN | Entrevista a Josep Lluís Aymat, director de la FEAT

Aquest dimarts al ‘Bon Dia Tarragona’, entrevistem a Josep Lluís Aymat, director de la Federació d’Empresaris del Transport (FEAT).

PUBLICITAT

‘Bon dia Tarragona’ és el programa diari d’actualitat i d’entrevistes de Ràdio Ciutat de Tarragona presentat pel periodista Ricard Lahoz. El ‘Bon Dia Tarragona’ us acompanyarà cada jornada per prendre el pols a l’actualitat de la ciutat de Tarragona amb un convidat o convidada que passarà per l’espai d’entrevista. I ho faran per abordar temes ben diversos: política, cultura, societat, economia, esport… Tot plegat, amb els seus protagonistes.

El minut a minut de l’entrevista a Josep Lluís Aymat

Document prioritats i grans temes en qüestió de mobilitat

1:35 “El Coll de Lilla ha suposat una molt bona notícia i el que significa per connectarnos amb tot el corredor de l’Ebre.”

2:22 “Ens van dir que l’enllaç a l’AP-2 potser trigaria 10 anys, la cua de vehicles podria arribar fins al túnel.”

3:55 “La 420 és una obra que s’hauria d’haver fet fa molt de temps. La carretera que ens porta a Alcañiz és un desastre.”

5:20 “Nosaltres pensem que la 420 hauria de ser una autovia. Però el que no pot ser és la carretera que és a hores d’ara. Amb ella hi hauria una connexió d’alt nivell amb el port i l’aeroport.”

7:50 “Als camions se’ls va obligar a passar per l’autopista abans, així que la saturació no és culpa dels transportistes. Pel transport de mercaderies és molt important per evitar pagar factures desproporcionades.”

13:20 “Nosaltres fa molts anys que parlem què els projectes no expliquen la realitat del territori. El primer que hauria de fer l’ATM es fer un Pla de Mobilitat per poder donar un servei correcte a la població.”

20:25: “Fa molts anys que estem amb aquest discurs. El TramCamp té bona premsa. Algú hauria de dir per on passarà el TramCamp a la Rambla Nova.”

22:05 “Els polígons tenen un paper clau. Pràcticament tot el que necessitem es porta per transport de carretera. S’ha de millorar el paviment d’aquests polígons perquè porten tot el proveïment als nostres supermercats i establiments.”

24:10 “A Tarragona tenim un problema greu amb l’estat dels polígons i algunes empreses s’han fet enrere. Demanem una norma perquè els ajuntaments reiverteixin un percentatge dels ingressos amb els serveis mínims”.

25:20 “Donada la proximitat de la ciutat, a nosaltres ens sembla bé la reconversió del polígon Francolí, però també s’han de donar alternatives. D’entrada, que els polígons tinguin més impicació al teixit urbà ens sembla molt bé“.

PUBLICITAT