Avui als micròfons de #CarrerMajor hem parlat amb Josep Lluís Aymat, director de la Federació d’Auto Transports de la província de Tarragona (FEAT) sobre les conseqüències de la gratuitat de les autopistes.
Aymat explica que era “previsible” que era evident que s’anava a augmentar “l’ús de les autopistes” i es queixa que s’assenyali al col·lectiu de transportistes que, defensa, “és el que porta el 95% dels productes que consumim”.
“S’ha de distribuir al màxim d’una manera lògica el transport per evitar colls d’ampolla”, ha comentat el director. A més, també ha criticat que “l’administració no tenia res previst després de treure els peatges”.
Per altra banda, també hem parlat amb Llorenç Navarro, portaveu del Moviment Veïnal Transversal per una autopista AP7 gratuïta i una carretera N340 segura ‘Prou, AP7 Gratuïta Ja!’.
“Nosaltres des del primer dia que vam començar la lluita d’unes vies que eren nostres i que ilegalment van ser privatitzades i no han tingut les inversions per garantir la seguretat de les persones”, ha criticat el portaveu
“Hi ha una intenció ara de fer veure que quan estavem pagant estavem millor, i no és així”, ha denunciat Navarro, que creu que hi està havent desinformació sobre el tema i s’hauria de potenciar l’AP-7.