Aquest dijous 17 de juliol 2025 a l’Agenda de l’Obert x Vacances us recomanem:
-Festiuet Salou 2025 que té lloc el 18 i 19 juliol, amb un cartell ampli i de nivell amb grups com Figa flawas, Mushka, The Tyets, Buhos, els Catarres, però… també hi actuarà Julieta, Camela i King Africa!
–28a Festa del Renaixement de Tortosa del 17 al 20 de juliol per endinsar-nos en l’esplendor del segle XVI amb una programació renovada de més d’un centenar d’activitats diàries. Un dels plats forts d’enguany és la Trobada Internacional d’Abanderats que comptarà amb abanderats provinents d’Alemanya i Itàlia a més dels Abanderats de Tortosa. També en aquesta edició s’inclouran una desena d’espectacles nous a la programació, cinc dels quals són estrenes i com a novetat s’incorpora un sopar espectacle als Jardins del Príncep.
–Festival Altacústic 2025 d’Altafulla, el 18, 19 i 20 de juliol, amb artistes com Núria Duran, Nerea Bassant, Minibús Intergalàctic, Anaïs Vila, Steve Smyth, Joan Colomo, Sandra Monfort i Ferran Palau. El Festival de Música Independent d’Altafulla arriba a la 12a edició amb una clara aposta per consolidar un circuit de concerts en un cap de setmana que porta el públic a recórrer la Vila Closa d’Altafulla al mateix temps que transita per estils i sons diferents.