Després d’anunciar el passat dilluns l’inici de la campanya de publicitat gratuïta dirigida a comerços, bars i restaurants d’àmbit local, i després de rebre més d’una cinquantena de peticions, Ràdio Ciutat de Tarragona es veu obligada a tancar les inscripcions per haver superat la disponibilitat de minuts publicitaris i espais a la web. D’aquesta manera Ràdio Ciutat de Tarragona des de l’1 al 30 de juny en que dura la campanya gratuïta no disposa d’espai disponible per a encabir més publicitat.
Aquest fet significa un èxit en el nombre de restauradors i comerciants que s’han adherit a l’oportunitat d’anunciar-se amb l’emissora fins a finals de juny de forma gratuïta, en l’objectiu de recolzar el comerç de proximitat en aquests difícils moments originats per l’emergència sanitària del covid-19, fent un esforç per tal que les empreses apareguin i sonin el màxim possible.
Es tracta d’una iniciativa de Ràdio Ciutat de Tarragona que compta amb el suport de La Via T de Tarragona i Pastor Agència, entenent que si el comerç no sobreviu tampoc ho fa la ciutat. En aquest sentit, la ràdio explica la vida i el dia a dia de la ciutat i sense vida, senzillament no hi ha ràdio.
- Ràdio Ciutat de Tarragona sorgeix fa 6 anys de forma pionera a la ciutat com a emissora online, i actualment líder com a ràdio local amb major seguiment a Facebook, acumulant més de 21 mil seguidors.
- Pastor Agència es funda al 1954 de la mà de Manuel Pastor, procedent del món radiofònic i actualment amb més de 60 anys d’experiència en el sector, compta amb un equip jove i professional per seguir oferint serveis integrals de comunicació adaptats a les necessitats de cada client i del mercat.
- La Via T de Tarragona neix al 2003 amb la voluntat de ser una eina per a promocionar i defensar els interessos dels comerços del centre de Tarragona, amb la missió de crear una gran marca per potenciar el comerç de proximitat de la ciutat, generant així una oferta comuna i atractiva de productes.