Innovació i turisme familiar de la mà a un marketplace de la Diputació de Tarragona

Josep Maria Elorduy, cap de l’àrea de Projectes Europeus i Regió del Coneixement de la Diputació de Tarragona, ens ha detallat aquest dilluns a #CarrerMajor el Marketplace turisTIC en familia que tindrà lloc aquest dijous 21 d’octubre liderat per l’àrea de Projectes Europeus i Regió del Coneixement de la Diputació de Tarragona.

PUBLICITAT

Es tracta d’un espai de trobada i de descoberta com aparador de coneixement tecnològic, d’idees i de casos d’èxit adreçat a les empreses turístiques de les comarques de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre en l’àmbit del turisme familiar.

Una vintena d’expositors i 6 ponències mostraran als assistents en què i com els poden ajudar per tal de desenvolupar els seus projectes de forma més eficient. A més, diverses ponències permetran reflexionar sobre la transformació digital i la irrupció de les noves tecnologies en el món del turisme, i com aquestes afecten no sols al producte sinó també a la relació amb el visitant.

Hem parlat també amb Carles Balsells, Fotògraf i CEO Fundador de MEROPS 360º, una de les empreses participants.

PUBLICITAT