Guitiérrez: “Costarà recuperar la confiança en el transport públic després de la pandèmia”

Aaron Gutiérrez, investigador del Departament de Geografia de la Universitat Rovira i Virgili ha passat pels micròfons de #CarrerMajor per detallar els resultats de l’estudi sobre la percepció del risc de contagi per covid-19 al transport públic.

PUBLICITAT

La URV ha estudiat el perfil d’usuari que ha continuat utilitzant aquest mode de transport durant la pandèmia i l’impacte que ha tingut en la seva percepció del risc de contagi i, en conseqüència, el seu benestar i salut mental.

Guitiérrez assenyala que ja el consum de transport públic a Tarragona era insuficient i que la pandèmia i una falta de comunicació tranquil·litzadora sobre transport públic segur ha agreujat i ha perjudicat el seu ús i que costarà arreglar-ho i recuperar-ne la confiança.

PUBLICITAT