Després de dos anys molt complicats, i una Setmana Santa molt bona en termes de turisme, la Costa Daurada es prepara per a la temporada d’estiu d’aquest 2022. El seu principal objectiu és recuperar el mercat internacional, juntament amb el nacional que s’ha guanyat aquests anys. Així ho ha explicat Camí Mendoza, Vicepresidenta del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, a la celebració dels 50 anys del Càmping Gavina.
El Càmping Gavina ha volgut bufar les espelmes amb diverses persones del territori aquest dijous. Eduard Casajuana, Director del Càmping, ha explicat que aquest aniversari suposa molt, “sobretot per la transformació”. En aquest sentit, ha destacat que el canvi important va ser entre el 2015 i 2016. Tot i això, la transformació real va ser a partir del 2018, quan la clientela passa de ser majoritàriament nacional a internacional. A hores d’ara busquen una mixta. La seva aposta actual és per la sostenibilitat, i “mimetitzar-se amb l’entorn”. El Director del càmping s’ha mostrat esperançat amb aquesta temporada.
Durant la celebració Casajuana també ha tingut uns moments per la reivindicació. El Director ha reclamat solucions per poder aïllar els càmpings del soroll dels trens, i ha retret que es considerin els càmpings com a “zones lúdiques”, impedint que no tinguin dret a col·locar pantalles acústiques. Per aquest motiu també s’ha mostrat partidari d’evitar que els trens de mercaderies passin per la costa.