El peix de Tarragona torna a ser el protagonista. L’Ajuntament de Tarragona, juntament amb els mercats de la ciutat, el Port de Tarragona, l’Autoritat Portuària, l’Associació d’Hostaleria i la Conselleria de Desenvolupament Econòmic, ha engegat la segona edició de la campanya Peix de Tarragona, tot un gust.
L’objectiu és promocionar el peix blau de la ciutat i posar en valor la seva qualitat. A partir d’aquest dimecres fins al 19 de novembre, diferents espais de la ciutat col·laboraran amb aquesta campanya i s’encarregaran d’impulsar aquest producte.
El conseller d’Ocupació i Desenvolupament econòmic, Manel Castaño, assegura que aquesta iniciativa és una gran oportunitat per promoure l’economia blava.
Una de les activitats més destacables, és la exhibició de peix blau que es durà a terme el dimecres 9 de novembre a les 18:00 h a la parada Peix fresc i marisc Carmeta del Mercat Central de Tarragona.
A més a més, el museu del Port de Tarragona oferirà altres activitats per tots els públics. Aquest divendres a les 16:30 h a l’Observatori Blau es podrà assistir a la subhasta del peix en directe i es realitzarà una activitat per conèixer les diferents espècies que es pesquen a les costes tarragonines. El 4 i 5 de novembre es durà a terme un taller d’estampació. El dia 11 de novembre, juntament amb la col·laboració de la Biblioteca de Tarragona, es farà un cicle de contes per treballar el patrimoni material del barri del Serrallo i finalment, el dia 12, tindrà lloc una xerrada sobre gastronomia.
Cal recordar, que totes aquestes activitats són gratuïtes i només cal enviar un correu al Museu del Port per reservar i assistir a la xerrada.