Mendoza: “L’objectiu del 2023 és recuperar el turisme internacional”

A #CarrerMajor parlem amb Camí Mendoza, vicepresidenta de la Diputació de Tarragona i vicepresidenta del Patronat de Turisme de la Diputació (marca Costa Daurada), per fer balanç de FITUR i de la participació aquesta setmana a la Fira Boot Düsseldorf.

PUBLICITAT

Mendoza ha destacat que el FITUR permet “crear noves sinergies amb altres entitats i institucions” per potenciar la marca turística del territori i per “ajudar a que la destinació sigui més visible”.

Tot i les ganes de seguir creixent, Mendoza s’ha mostrat molt satisfeta de la campanya d’estiu i assenyala que es va destacar a una xifra de molta recuperació i en gran part gràcies al turisme més local: “es va notar molt el turisme de Barcelona durant aquestes mesos on la Covid seguia present”.

Si parlem de xifres, Mendoza les defineix com molt positives i gairebé iguals a les que teniem al 2019, abans de la pandèmia. “Ens han visitat més de cinc milions i mig de persones a la Costa Daurada i a les Terres de l’Ebre, hem aconseguit una recuperació gairebé total”.

Després de l’experiència del FITUR i davant de les bones xifres turístiques d’aquest 2022, Mendoza ens ha confirmat que un dels principals objectius d’aquest 2023 és recuperar el turisme internacional, un sector que ha baixat a causa de la pandèmia.

De moment, esperen repetir l’èxit del FITUR en la participació a la Fira Boot Düsseldorf, en la qual seguiran donant visibilitat a la Costa Daurada i a les Terres de l’Ebre.

PUBLICITAT