Tarragona i Reus es donen la mà a favor del comerç de forma històrica

PUBLICITAT

L’aeroport de Reus ha estat testimoni aquest matí de la presentació de la campanya comercial ‘Tot queda a casa’ entre Tarragona i Reus, de forma històrica, tal com s’ha destacat.

D’aquesta manera les dues ciutats han deixat de banda la rivalitat comercial creant sinèrgies del 25 de març al 8 d’abril, en el marc de la Setmana del Comerç. Mitjançant les associacions comercials La Via T de Tarragona i el Tomb de Reus, s’han organitzat un seguit de propostes dirigides als comerços adherits, més de 300 en total, i els seus clients, amb què podran guanyar premis i descomptes.

A més de butlletes rasca-rasca amb les compres, es convidarà als clients a penjar selfies al Facebook de la campanya de manera que les dues ciutats competiran per veure quina obté més nombre de fotos.

Les paraules històric, rivalitat, sinergies i petit comerç, han estat entre les paraules de la regidora de comerç de Reus, Montserrat Caelles i la de Tarragona, Elvira Ferrando

La proposta s’engegarà amb una desfilada de moda dissabte a les 12h del migdia a Peixateries Velles de Reus i una altra a les 18h de la tarda al Passeig de les Palmeres de Tarragona. La campanya, que també comptarà amb actors impulsant la proposta i caricaturistes, comptarà amb cloenda de valoració al Port de Tarragona.

PUBLICITAT