Parc Central encara les rebaixes amb bones expectatives. Després de la campanya de Nadal, la més important de l’any, el centre comercial va encetar els descomptes el 7 de gener amb més de 30.000 visitants.
El gerent de Parc Central, Francisco Lambea, ha explicat que la primera setmana de rebaixes sempre és la més forta, i sol ser una prolongació de la campanya de Nadal. A poc a poc, la situació es va normalitzant.
Lambea ha fet referència a la convivència entre les compres en físic i online. Ha incidit que les compres en línia no han afectat negativament el centre comercial, que ha incrementat les avendes en un 30% respecte e 2019. Considera que les compres online, es complementen amb les físiques, ja que molts clients s’informen per internet i compren en físic, mentre que altres compren en línia, però van a les botigues a recollir les comandes.
També en referència a la prolongació de la campanya de Nadal, Francisco Lambea ha afegit que els reforços de personal fets durant les festes tendeixen a mantenir-se durant les primeres setmanes de rebaixes.