Tarragona es promociona a Canadà i Estats Units amb les Ciutats Patrimoni

El Grup de Ciutats Patrimoni de la Humanitat d’Espanya (GCPHE), on s’hi inclou Tarragona, promociona des de dimecres la seva oferta turística a Canadà i Estats Units entre operadors turístics, agents de viatges i mitjans de comunicació dels dos països nord-americans. L’alcalde de Tarragona, Rubén Viñuales, encapçala com a membre de la Comissió Executiva la delegació del Grup durant la promoció que les quinze destinacions fan juntament amb Turespaña i Paradores.

PUBLICITAT

El primer acte de la gira de promoció va tenir lloc aquest dimecres al Hilton Toronto Marham Suites i va comptar amb la participació de 45 professionals del sector turístic de Toronto, a més de la consellera de l’Oficina Espanyola de Turisme al país, Bárbara Couto. La segona part del viatge fa escala aquest dijous a Chicago, en un acte amb 80 membres de l’Associació de Professionals del Sector Turístic ASTA (American Society of Travel Advisors) que comptarà amb la participació de la consellera de l’Oficina Espanyola de Turisme als EUA, Ángela Castaño.

Des de Canadà, Viñuales ha destacat que la reunió amb el sector turístic de Toronto ha servit per convidar-los a “descobrir l’immens llegat de les quinze ciutats i recomanar-les com a destinacions preferents en els propers mesos”.

Per la seva banda, el president del Grup de Ciutats Patrimoni de la Humanitat d’Espanya i alcalde de San Cristóbal de La Laguna, Luis Yeray Gutiérrez, ha destacat sobre la primera part de l’acció que “el 2023 van arribar a Espanya 656.984 turistes canadencs, fet que suposa un increment del 46% respecte de 2019, i representa la xifra més alta de la sèrie històrica, de manera que les expectatives de creixement en aquest mercat són molt favorables”. Sobre la segona part del viatge, amb la promoció als Estats Units, el president del Grup ha fet incís en el fet que “Estats Units és un mercat que registra creixement notable i ràpid”. L’any 2023, 3,8 milions de turistes procedents dels EUA van visitar Espanya.

PUBLICITAT