El Consell Municipal del Comerç, l’òrgan consultiu necessari per aglutinar tot el teixit comercial de Tarragona, aquest dimecres 24 de juliol, s’ha tornat a constituir després de quatre anys sense fer-ho. L’objectiu principal és la seva constitució i informar de les noves actuacions que s’estan duent a terme des de la conselleria del comerç.
L’acte, presidit per la consellera de Comerç, Montse Adan, ha comptat amb la presència de diferents representants polítics dels grups municipals i diferents entitats com la Cambra de Comerç, Via T, PIMEC, Gremi Hostaleria i Mercats Municipals. Entre les diferents mesures que s’han parlat avui són crear noves taules de treball i modificar els estatuts per incorporar nous comerços al texit comercial. A més, Adan, assenyala que es durà a terme un pla estratègic, que es troba en fase d’estudi, però està previst que estigui enllestit a l’octubre.
En aquesta primera sessió, també s’han tractat eixos com la digitalització, ja que segons la consellera, “el sector ha d’estar al costat d’aquesta nova realitat i adaptar-se a les seves necessitats”. La previsió del Consell de Comerç és reunir-se de forma periòdica a partir d’ara.