Aquest dilluns s’ha presentat el nou web del Patronat de Turisme, després de deu anys sense actualitzar-se. El web s’ha creat amb l’objectiu d’esdevenir un dels portals amb més informació sobre Tarragona, de la manera més senzilla i propera al visitant.
El web és una eina indispensable de projecció i promoció de la ciutat. L’accés és a tota la gent viatgera que veu Tarragona com a possible destí, però també, pels ciutadans del territori perquè tinguin un portal amb tota l’oferta gastronòmica i cultural a l’abast.
Segons la consellera de Turisme, Montse Adan, s’ha volgut fer èmfasi a dos conceptes: el disseny i el contingut. A més, ha destacat l’accessibilitat i la importància de no perdre la informació durant la interactivitat al web.
A més, Adan, ha afegit que les diferents parts que hi destaquen a nivell de contingut són el home, el descobrir, on la gent pot escollir quina Tarragona vol (familiar, ecoturista, descoberta, fastfoodie, cultural, educativa), les experiències i finalment, la de dissenyar el teu viatge. El portal està en continu creixement segons les activitats que es duen a terme a la ciutat.