Mercats de Tarragona posarà a disposició un sistema de cartelleria digital i un control de fluxos de persones

Aquest dilluns han sortit a licitació els sistemes de cartelleria digital interactiva i de control de fluxos de persones, dues accions incloses en el projecte Tarragona Centre Comercial Obert, finançat pels fons Next GenerationEU. Aquests s’ubicaran a l’interior i entorn del Mercat Central i en diferents àrees comercials de la ciutat. 

PUBLICITAT

El projecte contempla la instal·lació d’11 tòtems interactius de cartelleria digital amb càmera integrada. L’objectiu és captar, de forma anònima, informació demogràfica sobre la tipologia de persones que visualitzen el contingut. A més, les pantalles ubicades a l’exterior també disposaran d’un sistema wifi per calcular el nombre de persones que passen pel seu davant. Pel que fa al sistema de control de fluxos de persones, aquest s’ubicarà a l’interior del Mercat Central i al Mercat de Bonavista, permetent conèixer dades detallades dels moviments i aforaments de persones als recintes, els seus hàbits de consum i les rutes habituals dins de l’espai comercial. 

La presidenta de Mercats de Tarragona i consellera de Comerç de l’Ajuntament de Tarragona, Montse Adan, ha destacat la rellevància d’aquestes dues accions i assenyala que volen que aquestes eines estiguin a disposició i ajudin al petit comerç, sabent quin producte agrada més, a quines hores del dia hi ha més afluència de persones, o quina tipologia de públic té més simpatia per als seus productes.

PUBLICITAT