Junts s’ha congratulat de les inversions que inclouen el pressupost municipal que el govern del PSC va pactar amb la formació postconvergent.
El grup juntaire a Tarragona subratlla els 100.000 euros destinats per a la dignificació de murs i espais de la ciutat, que han de servir per transformar zones degradades. “Aquest és el resultat de la nostra pressió política efectiva: acordem millores i ens assegurem que es compleixen”, ha afirmat el portaveu, Jordi Sendra.
Per altra banda, la formació celebra els 500.000 euros que es destinaran a la construcció d’un dipòsit anti-DSU a la Móra, una
infraestructura que ha de permetre prevenir inundacions. Aquesta inversió s’afegeix a la renaturalització del canal i la remodelació del passeig marítim.
“Ens vam comprometre amb els veïns. Hem posat la Móra al centre de l’agenda municipal i la nostra pressió ha estat clau perquè aquestes inversions siguin una realitat”, ha destacat Sendra.
El grup assegura que “continuarà exigint el compliment de cada acord i vetllant perquè les inversions es tradueixin en millores concretes per a la ciutat i els barris“.