Subscriu-te

Unes 200 persones reclamen més inversió en la sanitat pública a Tarragona

Notable seguiment de la manifestació convocada per la Plataforma Camp de Tarragona per la Sanitat Pública. Al voltant d’unes 200 persones han participat en la concentració d’aquesta tarda que reclama més inversions en la sanitat pública a la ciutat i que es posi fi a beneficis per les entitats privades i concertades.

PUBLICITAT

Algunes de les reclamacions són enfortir l’atenció primària, reobrir especialitats com Pediatria i Ginecologia, dotar els CAPs de professionals de salut mental, o la mesura de convertir el CAP La Granja-Torreforta en un Centre d’Urgències d’Atenció Primària.

La concentració ha comptat amb el suport i presència de la Federació d’Associacions de Veïns de Tarragona i dels sindicats. Núria Piñana, secretària del sindicat Intercomarcal de Sanitat de CCOO i membre de la plataforma convocant, ha desgranat els motius de la protesta.

La manifestació, que ha tingut especial seguiment per part de persones d’edat avançada, ha recorregut la Rambla Nova des de la Plaça Imperial Tàrraco fins a la coca final al voltant de l’estàtua de Roger de Llúria.

PUBLICITAT