Subscriu-te

La Fira d’Abril torna a Bonavista ampliant els horaris

L’aparcament inferior del Mercadet de Bonavista serà de nou l’escenari de la Fira d’Abril, que enguany arriba a la seva 31à edició. El certamen, que se celebra del 30 d’abril al 4 de maig, arriba amb dues principals novetats: estarà obert ininterrompudament els dies festius d’11 del matí a 12 de la nit i tindrà el seu propi got reutilitzable.

PUBLICITAT

Enguany, hi participaran set entitats vinculades a la cultura, la tradició i gastronomia andaluses, que ocuparan un total de dotze casetes. La presidenta de Mercats de Tarragona, Montse Adán, ha detallat les característiques i activitats amb què comptarà la fira.

D’altra banda, aquesta setmana s’han publicat unes bases dedicades a persones físiques o jurídiques interessades en patrocinar l’esdeveniment. Les propostes es poden presentar fins el diumenge 20 d’abril i les bases estan disponibles al taulell d’anuncis de la web de Mercats de Tarragona.

PUBLICITAT