La Costa Daurada engega aquest dimarts una nova campanya de difusió de la destinació, tot posant el focus en la societat d’acollida per transmetre autenticitat, emotivitat i la connexió entre el territori i les persones que hi viuen. Aquest missatge, que abandera la nova acció de màrqueting del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, compta amb l’eslògan “Costa Daurada: és el lloc, és la seva gent”.
La campanya, amb un espot que s’emetrà per televisió convencional i televisió digital, ressalta la connexió entre turistes i comunitat local, alhora que integra tots els actius clau: litoral, enogastronomia, lleure, natura, cultura i patrimoni.
A més de dues peces audiovisuals de 20 i 10 segons cadascuna, s’han dissenyat gràfiques publicitàries per productes, així com materials multimèdia aptes per a campanyes de difusió i màrqueting a través dels diferents tipus de suports i plataformes.
L’emissió del nou espot televisiu s’inicia aquest dimarts, 27 de maig, i s’estendrà fins a la segona quinzena del mes de juny. Serà possible veure’l a la televisió pública de Catalunya i a diferents plataformes digitals, amb l’objectiu de cobrir els principals mercats emissors d’interès de l’Estat i també Catalunya i a zones d’interès del sud de França. El nou espot i les creativitats gràfiques també seran objecte de campanyes a xarxes socials com Instagram i Youtube.
Segons el president del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, Carlos Brull, “volem transmetre que la Costa Daurada no és només una destinació, sinó una comunitat viva amb una identitat pròpia, formada per persones que hi viuen, estimen i preserven el seu entorn i les seves tradicions.
“Aquí, el turisme ha de ser una experiència de respecte i implicació, on els visitants esdevenen actors compromesos amb el paisatge natural i humà, la cultura i la societat”, assegura.