450 nens, nenes i adolescents de més de 250 famílies en situació de vulnerabilitat a Tarragona compten amb suport continuat en el seu desenvolupament educatiu i personal de la Fundació la Caixa a través del programa CaixaProinfància.
L’objectiu és lluitar contra la pobresa infantil proporcionant suport socioeducatiu durant tot el curs escolar perquè els infants i els adolescents de famílies amb dificultats econòmiques puguin avançar en igualtat de condicions.
Amb aquesta finalitat, CaixaProinfància ofereix diversos serveis, com ara reforç educatiu, atenció psicològica, logopèdia, tallers familiars i activitats d’oci i temps lliure, i també ajuts per cobrir necessitats bàsiques com l’alimentació, la higiene, l’equipament escolar o productes específics, com ulleres i audiòfons.
«Volem assegurar-nos que cap nen ni cap nena quedi enrere per les dificultats econòmiques de la seva família. El nostre compromís és que totes les famílies puguin començar el curs en igualtat de condicions, amb els recursos i l’acompanyament necessaris per al seu desenvolupament personal i educatiu” ha assegurat el director del programa CaixaProinfància, Albert Rodríguez.