Un total de 17 dotacions dels Bombers treballen en l’extinció de l’incendi d’una pila de residus a l’exterior d’una indústria a Constantí. Un bomber ha resultat ferit lleu en un peu durant les tasques d’extinció i ha estat evacuat a un centre sanitari.
El cos va rebre l’avís a les 22.28 hores d’aquest dijous i hi va destinar en un primer moment fins a 22 dotacions. La fàbrica està situada al carrer Europa. A més de l’extinció amb aigua i escuma, els bombers han protegit la nau de l’empresa i un parell de dipòsits, un amb oli i l’altre amb gasoil.
L’incendi ha quedat estabilitzat a les 2.37 hores i aquest matí ja es donava per controlat. L’incendi no afecta la població. Ha cremat també una màquina compactadora. Operaris de l’empresa han ajudat a retirar de la zona deixalles que no han cremat per reduir la càrrega del foc.
Els Bombers monitoritzen amb l’equip de drons l’afectació de l’incendi i s’ha autoritzat l’accés al personal de les empreses properes.