Subscriu-te

Els Premis ARC arriben a Tarragona per reconèixer el millor de la música en directe

Tarragona acollirà el pròxim 19 de novembre, al Teatre Tarragona, la XXIII edició dels Premis ARC, els guardons de referència de la música en directe a Catalunya.

PUBLICITAT

Per primer cop, l’esdeveniment surt de les capitals tradicionals per celebrar-se a la ciutat, en una clara aposta per la descentralització cultural i el reconeixement als professionals que fan créixer el sector musical arreu del territori. Així ho ha explicar la presidenta d’ARC Raquel Bassas:

La gala, conduïda per la comunicadora ebrenca Mar Grifoll, comptarà amb quatre actuacions en directe i dotze categories de premis que reconeixeran artistes, mànagers, promotors i comunicadors. Entre els nominats locals hi destaquen Sílvia García de Tarragona Ràdio,la Sala Zero, el Teta Fest i les Festes de Santa Tecla, finalistes en les categories de millor periodista o programa musical i millor programació de festa major entre d’altres.

El mateix dia al matí se celebrarà el ProARC 2025, una jornada professional per fomentar la contractació artística i donar visibilitat al talent emergent, amb showcases dels grups Ignorantes, Au Rora i Partipere.

Entre els artistes nominats més destacats hi ha Svetlana, Judit Neddermann & Pau Figueres, Figa Flawas, Buhos, La Fúmiga o El Poni Pisador, que competeixen en diverses categories de gira i artista de l’any.

PUBLICITAT