Unes 400 persones es concentren a la Imperial per donar suport a Palestina

La Comunitat Palestina Àrab Unida de Tarragona i la Plataforma Unitària del Camp de Tarragona, Solidaritat amb Palestina, han donat suport a les convocatòries de vaga convocades pels sindicats en defensa i solidaritat del poble palestí amb una concentració a la Plaça Imperial Tarraco, a les 12h d’aquest dimecres, on també s’hi ha sumat el Sindicat d’Estudiants amb la manifestació estudiantil.

PUBLICITAT

Cap a un quart d’una, els concentrats han iniciat la marxa en direcció cap al Balcó del Mediterrani, mentre es pronunciaven crides a favor de Palestina i en contra d’Israel. Tot i la presència policial, la marxa ha estat pacífica i sense cap incident.

La portaveu del Sindicat d’Estudiants, Judith Llauradó, ha destacat que la signatura del pla de pau no ha fet canviar l’escenari a Palestina i és per això que ha fet una nova crida a la mobilització.

Aquesta tarda a partir de les 6 hi ha convocada la manifestació unitària, amb sortida des de la Plaça Imperial Tàrraco.

PUBLICITAT