Subscriu-te

El Passeig de les Palmeres s’omplirà de sabors amb la 1a Fira Tarragona Marida

Tarragona es prepara per acollir, del 14 al 16 de novembre, la primera edició de la Fira Tarragona Marida, una celebració que unirà gastronomia, vi i patrimoni mediterrani al Passeig de les Palmeres i al tram final de la Rambla Nova. L’esdeveniment, organitzat per Mercats de Tarragona, reunirà xefs reconeguts com Arnau París, Ada Parellada, Vicent Guimerà, Pep Moreno i el jove Albert Hernández, que oferiran demostracions de cuina en directe.

PUBLICITAT

A més de la cuina, hi haurà tastos de vi de les vuit DO de la província, degustacions del Mercat Central, podcasts en directe, activitats familiars i sessions musicals de Joan Reig, Guillem Estadella, The Marins Poppins i Dijeila. La presidenta de Mercats de Tarragona, Montse Adan, ha destacat que la fira “neix amb vocació de permanència” i vol esdevenir “un punt de trobada entre vi, patrimoni i gastronomia”.

La fira s’emmarca en el 25è aniversari de la declaració de Tàrraco com a Patrimoni Mundial, el 15è aniversari de la Dieta Mediterrània com a patrimoni immaterial i el reconeixement de Catalunya com a Regió Mundial de la Gastronomia 2025.

El xef Pep Moreno i més

El xef Pep Moreno, guardonat recentment als The Best Chef Awards i al capdavant del restaurant Deliranto (una estrella Michelin), serà un dels grans protagonistes de la Fira Tarragona Marida. Moreno oferirà una demostració de cuina que posarà en valor els productes locals i la creativitat gastronòmica del territori. Al seu costat, hi tindrem altres convidats com Arnau París, guanyador de MasterChef 9; Ada Parellada, ànima del restaurant Semproniana; Vicent Guimerà, del Antic Molí; i el jove tarragoní Albert Hernández, finalista de MasterChef Junior.

PUBLICITAT