Agenda del Port | Humor històric

Monòlegs amb història al Teatret del Serrallo

El Cicle de Monòlegs Històrics arriba a diversos indrets de la ciutat i farà parada al Teatret del Serrallo. L’actor Jaume Martell interpretarà el personatge del Vell Amolla, una figura popular i entranyable de la tradició tarragonina.

PUBLICITAT

Les funcions tindran lloc divendres 7 de novembre a les 18 h i 19 h, dissabte 8 de novembre a les 11 h, 12 h i 13 h, i diumenge 9 de novembre als mateixos horaris. Una proposta que combina teatre, humor i història en un escenari privilegiat del Port.

La mostra Expressa’t celebra la seva setena edició

L’interior del Tinglado 1 del Moll de Costa acollirà els dies 20 i 21 de desembre de 2025 la nova edició de l’Expressa’t, la mostra artística que reuneix creadors locals de diferents disciplines.

Les inscripcions ja estan obertes i es poden fer fins al 5 de desembre a les 21 h a través del web porttarragona.cat. Es tracta d’una iniciativa consolidada que cada any impulsa el talent jove i la creativitat a la ciutat.

Cap de setmana d’exposicions al Moll de Costa

Els espais expositius del Port continuen actius amb dues propostes pictòriques destacades:

“El peix no cau del cel” de Nuri Mariné, una mostra de pintura marinera que arribarà al Tinglado 1 a principis de desembre, inspirada en la relació íntima entre el mar i la vida quotidiana del port.

“Dos tierras en un pincel” de l’artista Eugenio Molero, que connecta Toledo i Tarragona a través del color i la llum. L’exposició es pot visitar al Refugi 1.

PUBLICITAT