El Nàstic va caure derrotat a Múrcia per 3 a 2 en l’estrena de Cristóbal Parralo com a tècnic grana. Tot i avançar-se al marcador, els tarragonins van encaixar dos gols en dos minuts i el tercer només començar la segona meitat. L’escenari era complicat però un segon gol encara va tornar a posar l’equip dins del partit, però finalment la reacció no va ser suficient.
Javier Manjarín, que va fer les funcions de primer entrenador per la sanció que arrosegava Parralo, va destacar després del partit que “la llàstima va ser que en poc més de dos o tres minuts vam encaixar dos gols que, vulguis o no, és un fort cop per als jugadors dins del camp. Ens ha una mica de contundència a la nostra àrea en aquestes dues accions”.
“Ens han faltat més arribades clares i més contundència a les dues àrees. Amb el 3-2, l’equip ho ha intentat fins al final però no ha estat capaç”, va afegir.
Superada la primera setmana de treball, Manjarín també va comentar que “el treball ha de venir i hem de millorar. Crec que poc a poc ho aconseguirem, els jugadors creuen en el treball que s’està fent i que puguem aconseguir aquestes victòries que ens facin estar a dalt”.
La propera jornada, el Nàstic buscarà retrobar-se amb la victòria al Nou Estadi, i ho farà davant del Marbella.






