Subscriu-te

PSC i Comuns arriben a un preacord pels pressupostos del 2026

El PSC i En Comú Podem Tarragona han tancat un preacord per als pressupostos municipals del 2026, que previsiblement comptarà també amb el suport de Junts per Tarragona. Si es confirma aquest pacte, els comptes s’aprovarien en el ple del 21 de novembre, ja que els vots dels tres grups serien suficients amb una sola abstenció, que podria provenir dels tres regidors no adscrits.

Foto: ACN
PUBLICITAT

El govern municipal té previst convocar dilluns vinent una comissió extraordinària d’Hisenda per incloure la votació al ple, mentre que Tarragona En Comú i Podem Tarragona validaran l’acord en assemblees internes la propera setmana.

L’acord entre els socialistes i els comuns inclou més de 50 mesures en àmbits com habitatge, turisme o cohesió urbana. Destaquen una partida de 300.000 euros per millorar els espais comunitaris d’Interblocs, a Sant Salvador, i 100.000 euros per redactar el Pla Integral del barri, amb l’objectiu de presentar-lo al Pla de Barris i Viles de la Generalitat.

Per la seva banda, Junts i el PSC ultimen detalls del seu acord, que inclouria duplicar la dotació per a l’oficina de promoció del català, fins als 100.000 euros. 

PUBLICITAT