L’Ajuntament de Vila-seca ha programat aquesta setmana un seguit d’activitats amb un èmfasi marcat en la commemoració del Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència contra les Dones (25N). La programació combina una àmplia oferta de propostes de conscienciació i sensibilització amb actes culturals, socials i esportius en diferents punts del municipi.
La campanya del 25N és l’eix central de la setmana, amb la instal·lació de diversos “Punts Lila al carrer” que es mobilitzaran en diferents espais de Vila-seca fins divendres. A més, es podrà visitar l’exposició “Totes les dones de Vila-seca” a la Biblioteca i la mostra “Lliures i sense por” al Mercat Municipal.
La programació també inclou la sessió de teatre “Violències (in)visibles” (dijous, 17.30h a l’Espai Jove) i el taller de pancartes (divendres, 17h). Les activitats institucionals culminaran dissabte amb l’Acte institucional del 25N al Celler de Vila-seca.
Dins l’apartat cultural, destaca l’arribada a l’Auditori Josep Carreras, divendres, del concert de Luz Casal, una gala benèfica a favor de la Fundació Josep Carreras contra la Leucèmia. També es projectarà la pel·lícula “Mi hermosa lavandería” de Stephen Frears (dijous, 19h) i s’inaugurarà l’exposició de Pintura Ràpida a l’Espai Kies del Castell.






