L’exalcalde dels Pallaresos, jutjat per un delicte de prevaricació, frau i suborn

L’alcalde dels Pallaresos (2011-2015), Jaume Domínguez, està sent jutjat amb nou persones més per un suposat delicte de prevaricació, frau i suborn continuat per un cas de corrupció urbanística.

Foto: ACN
PUBLICITAT

Els altres acusats estan relacionats amb tres empreses constructores, a més de qui era secretari de l’ajuntament, l’arquitecte municipal i l’arquitecte superior.

Aquest dimarts, un subinspector dels Mossos d’Esquadra ha declarat que un dels tres pressupostos presentats en les obres que es feien, el que va guanyar, era “igual” a la memòria elaborada prèviament per l’arquitecte municipal. També que les altres dues constructores descartades que van presentar-se, van pressupostar “alt” i eren “familiars” de l’empresa adjudicatària.

PUBLICITAT