Tarragona ha presentat aquest dimarts el balanç de les accions de promoció turística que ha dut a terme durant l’últim any a Madrid, Saragossa i el País Basc, coincidint amb el 25è aniversari de la seva incorporació al grup de Ciutats Patrimoni de la Humanitat. L’Ajuntament ha volgut aprofitar aquesta efemèride per impulsar una campanya, centrada no només en el valor cultural i patrimonial de la ciutat, sinó també en la seva oferta gastronòmica, un dels elements que el govern municipal considera “pilar fonamental” de la marca Tarragona.
Les presentacions s’han fet en espais selectes d’aquestes tres ciutats i han comptat amb la participació de Tarraco a Taula i d’alguns dels col·lectius de Tarraco Viva. L’executiu municipal explica que va apostar per aquest format perquè volia diferenciar-se de les fires i promocions habituals i crear una experiència immersiva per als assistents. Així ho explica la consellera de Turisme, Montse Adan:
Segons han avançat des del Patronat de Turisme, els bons resultats d’aquestes accions donen continuïtat al projecte, que en les pròximes setmanes viatjarà també a Toulouse (França) per augmentar la projecció internacional de la ciutat.
Premsa especialitzada
En cada destinació s’hi va convidar premsa especialitzada en viatges i gastronomia, amb l’objectiu d’aconseguir una major presència mediàtica i consolidar Tarragona com a referent cultural, patrimonial i culinari.
La consellera de Turisme Montse Adan explica alguns dels impactes que va tenir aquest fet:
El balanç mediàtic ha estat especialment positiu tenint en compte que les accions han generat més de 30 impactes en mitjans i xarxes i han assolit una audiència acumulada superior als 8,5 milions de persones






