La localitat de Riudecanyes, al Baix Camp, celebrarà aquest dissabte 22 de novembre una trobada benèfica sota el lema “Petites accions, grans canvis”. L’esdeveniment, que tindrà lloc a la Pista de l’Eura entre les 12.00 h i les 18.00 h, té com a finalitat recaptar fons per a tres iniciatives humanitàries centrades en l’ajuda a dones i nenes en situació de vulnerabilitat a l’Índia. La proposta unirà gastronomia, música i artesania en un ambient festiu.
Durant la jornada, els assistents tindran l’oportunitat de degustar un vermut solidari i un dinar consistent en guisat de senglar amb faves verdines asturianes.
També s’habilitarà un mercat amb productes artesans i de proximitat. L’apartat lúdic comptarà amb l’actuació dels Tabalers de la Colla de Diables Alrinachs, prevista per a les 13.30 h, i es clourà amb una sessió de música electrònica de la mà de PD Pàmpol durant la sobretaula. La recaptació es destinarà íntegrament a tres organitzacions: el programa Mujer a Mujer de la Fundación Vicente Ferrer, que fomenta l’autonomia de dones rurals mitjançant microcrèdits i formació; el projecte El Hogar de las Niñas, que proporciona refugi i educació a menors en risc d’exclusió; i l’entitat New Light de Calcuta, dedicada a protegir nenes i adolescents de l’explotació i a facilitar-los suport psicològic i escolar.
L’organització de l’acte va a càrrec del grup Solidaritat amb les Dones de l’Índia juntament amb la Taula per la Igualtat, la qual integra diversos agents locals com el Grup de Dones, l’AFA, l’Escola Sant Mateu, la Llar d’Infants Els Picarols, l’Associació de la Gent Gran i el mateix Ajuntament de Riudecanyes. La iniciativa compta també amb el suport del Centre Cultural de Joves i el Bar La Societat.
Notícia oferta per TCD







