El Nàstic rep diumenge al Cartagena al Nou Estadi amb l’objectiu d’aconseguir la segona victòria consecutiva després de guanyar la passada jornada a Sevilla. És el darrer partit del 2025 a casa i els grana volen posar el punt final amb tres punts.
Després de dos partits consecutius amb bones sensacions, malgrat que amb irregularitat, el Nàstic vol fer-se fort com a local i continuar sumant.
El rival és cinquè classificat, qui marca el play-off d’ascens, amb tan sols un punt més que els tarragonins. Per tant, si els de Cristóbal Parralo guanyen, tindran força opcions de poder acabar la jornada en promoció d’ascens.
El tècnic no podrà comptar ni amb Óscar Sanz ni amb Sergio Santos, ambdós lesionats. El duel es disputarà a partir de les 18:15h.
PUBLICITAT






