La nova campanya del Nàstic: 13 partits per 99€

23635898072_385a12ae10_z

PUBLICITAT

El Nàstic vol arribar als 6.000 abonats per començar la segona volta de la lliga i per això ha presentat ja, aprofitant les festes nadalenques, la campanya d’abonaments pel segon tram de la temporada. Amb el títol “Sé que m’estimes, vine’m a buscar” el club vol incrementar la massa social que no arriba actualment als 5.800 socis.

Els preus per veure els partits de la segona volta i també els partits contra el Saragossa i el Lugo de la primera són de 249€ Tribuna, 149€ Preferent i 99€ Gol. El director general del club, Lluís Fàbregas, explicava el doble objectiu de la nova campanya d’abonats.

 

Fàbregas reconeixia que altres clubs de la categoria tenen més abonats, però són entitats de poblacions molt més grans que Tarragona i que tenen molta història darrere. El club està satisfet amb els gairebé 5.800 actuals per la seva fidelitat, però reconeix que se’n necessiten més. Espera que la bona situació esportiva serveixi per incrementar la massa.

 

Un increment d’abonats pot suposar també un increment dels ingressos econòmics que arriben des de la Lliga de Futbol Professional. El director general del Nàstic explicava alguns dels criteris que es fan servir per repartir els diners entre els clubs de Segona Divisió A.

 

A banda del Saragossa i el Lugo que han de jugar a Tarragona a la primera volta, a la Segona visitaran el Nou Estadi: Tenerife, Elche, Valladolid, Ponferradina, Numancia, Córdoba, Oviedo, Mirandés, Leganés, Osasuna i Alavés. En total, 13 partits.

PUBLICITAT