Home CARNAVAL Aerodance, millor Disfressa d’Or 2018 amb la temàtica del ‘Rei d’un Bosc...

Aerodance, millor Disfressa d’Or 2018 amb la temàtica del ‘Rei d’un Bosc Hivernal’

Compartir
PUBLICITAT

La Comparsa Aerodance s’ha proclamat guanyadora aquest dimarts nit a la Gala Disfressa d’Or 2018 amb la temàtica del ‘Rei d’un bosc Hivernal’ amb tratges de cèrvols i branques.

Aerodance reconeixia que a la passada edició el públic no havia arribat a captar la seva disfressa sobre els Jocs Mediterranis i que enguany s’havien proposat ser recordats i ho han aconseguit.

En segona posició ha quedat la comparsa Ballarruga amb el seu ‘Regnat de Cleopatra’ en una gala on han destacat les temàtiques mitològiques com la romana, la grega i l’egipcia, coincidents en més d’un dels participants. També s’hi han pogut veure motius marins, de fantasia i fins i tot l’exitosa sèrie Jocs de Trons.

Un any més Ràdio Ciutat de Tarragona ha oferit com a únic mitjà en directe el transcurs de la gala que enguany ha estat presentada per l’ebrenc Josep Bordes, cantant de Pepet i Marieta, encarregat d’amenitzar la nit fent involucrar al públic entre cadascuna de les actuacions. També han destacat les coreografies i posada en escena dels sèquits Reials, enguany interpretats per Sinhus Sport i Colours Fantasy amb Hèctor López com a Rei Carnestoltes i Yulán Serrano com a Reïna Concubina.

*ESCOLTA AQUÍ COMPLETA LA RETRANSMISSIÓ DE LA DISFRESSA D’OR 2018 DE RCTGN

Serà el proper dissabte quan totes les comparses al complet portaran les seves disfresses i temàtiques als carrers de Tarragona amb la Rua d’Artesania i el proper dimarts 13 podrem saber quines dues comparses es proclamen guanyadores enguany amb el Veredicte del Concurs de Comparses. Aquest també es podrà seguir en directe amb Ràdio Ciutat de Tarragona qui durant tot el dia i amb motiu del Dia Mundial de la Ràdio oferirà programació en directe, connectitivitat mòbil a vehícles amb Ford Tàrraco Center i el concurs ‘Parida paròdia’ a les 19h des de l’exterior del Mercat Central.

Puntuacions Disfressa d’Or 2018:

PUBLICITAT