Joves que de grans volen ser influencers, instagramers o youtubers

Molts dels joves d’avui dia es plantegen ser instagramers o youtubers de grans i guanyar diners, seguint les modes i el ‘boom’ dels ‘influencers’ trobant en aquestes tasques digitals, un futur prometedor i oportunitat.

L’instagramer tarragoní Juanjo Fuster
PUBLICITAT

No és el cas dels dos ponents que han format part aquest dimecres tarda de la 2a jornada de Comunicant en Jove sobre Instagram amb una vintena d’assistents.

D’una banda Maria Ardit, professional de les xarxes socials i el màrqueting digital ens va endinsar en els secrets de la que és la xarxa del moment entre els joves, donant alguns consells com els millors dies i hores per publicar, eïnes, aplicacions, l’ús de hastags, etc. D’altra banda l’instagramer tarragoní Juanjo Fuster, influencer amb més de 72 mil seguidors, ens va explicar la seva experiència i estil com amant de la fotografia amb algunes de les seves tècniques i i estils.

La professional de xarxes socials, Maria Ardit

Finalment la jornada va permetre també abordar la novetat de la xarxa, el canal de vídeos IGTV on Ràdio Ciutat de Tarragona ha estrenar la primera sèrie d’una ràdio local en aquesta plataforma, de la mà del seu director Quim Espinosa i el productor audiovisual Toni Garcia.

A l’esquerra, Quim Espinosa, director de RCTGN, al centre la moderadora Silvia Petit i a la dreta Toni Garcia, productor audiovisual

El proper dimecres 27 la tercera i última jornada titulada ‘Trencant les    barreres comunicatives’ comptarà amb joves de generacions passades que explicaran amb quins mitjans es comunicaven i quines barreres van trencar. És el cas del periodista i mític presentador de Sputnik, Bruno Sokolowicz, i el locutor professional i coach en comunicació, Eduard Prats. Les inscripcions són gratuïtes i es poden fer des de tarragonajove.org

*Podeu veure les fotos en -aquest enllaç-

PUBLICITAT