Augmenta un 19% la inversió en el conveni corner

PUBLICITAT

Tarragona s’ha afegit un any més al conveni corner de la Diputació de Tarragona. És la 17a edició d’aquest acord que aplega 27 signants entre ajuntaments i entitats del món del turisme per promocionar la Costa Daurada en fires nacionals i internacionals. 

La Presidenta del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, Meritxell Roigé, ha destacat que enguany amb aquest acord s’augmenta un 19% la inversió en promoció i màrqueting de la Costa Daurada respecte al 2019. Més de 411.000 euros s’invertiran per aquesta promoció i d’aquests diners un 64% ho assumirà la Diputació. Una part d’aquests diners també van destinats a comunicació i màrqueting. Meritxell Roigé ha explicat que s’està treballant amb booking per enfortir el turisme de la demarcació. 

Per la seva banda la Presidenta de la Diputació, Noemí Llauradó, ha dit que aquest conveni és una de les actuacions més destacades per promocionar el territori, i no només la costa, sinó també l’interior. I ha afegit que mitjançant aquest mecanisme es millora la notorietat de les accions que es duen a terme.

PUBLICITAT