Parc Central, gairebé 20 anys des del primer centre comercial de Tarragona

PUBLICITAT

Gairebé 20 anys des de l’arribada del primer centre comercial a Tarragona, Parc Central, que va resultar tot un ‘boom’ per a la ciutat. Si en el seu dia, la marca Eroski va ser la més destacada, ara arriben Primark a l’estiu, i properament també Foster’s Hollywood. Ens ho ha explicat Miguel Ángel González, gerent de Parc Central.

L’ampliació del centre comercial amb la tercera planta i la recuperació dels cines amb l’arribada de Yelmo Cines també va ser clau i un reclam per al progrés de Parc Central, i ara el nou atractiu i aposta serà l’obertura de Primark a l’estiu, botiga de low cost en primeres marques i que suposarà també l’oferta de nous llocs de treball a la ciutat.

Ubicat al costat del supermercat i ocupant gairebé la meitat de la superfície que abans hi disposava, amb 6 mil metres quadrats s’hi podrà trobar roba, bijuteria, calçat, marroquinaria, etc. Segons destaca González, “posarà novament a Tarragona en el punt de mira i de destí de poblacions de l’entorn. Entre Zaragoza, Castelló i Barcelona és l’única existent”.

Parc Central ha volgut apostar com a línia d’atracció la moda amb grans marques. Compta actualment amb 6 milions i mig de clients anuals, de tota la província i els caps de setmana també provinents de Lleida.

Aviat hi haurà reubicacions com les de Pull&Bear o la de Oysho on estava Stradivarius. A més ens avança que arribarà la cadena de restauració Foster’s Hollywood. Finalment aviat s’apostarà també per la renovació de la plana web i s’oferiran serveis innovadors al respecte.

PUBLICITAT