La Costa Daurada vol recuperar el turisme britànic patrocinant el Manchester City Femení

La Costa Daurada es promocionarà al Regne Unit patrocinant l’equip femení del Manchester City. L’acord de patrocini és per a les temporades 2021-2022 i 2022-2023 i inclou múltiples accions de publicitat al voltant de l’estadi britànic i, també l’estada del primer equip femení a la destinació tarragonina.

PUBLICITAT

Les jugadores faran el primer ‘stage’ preparatori entre el 25 i 29 d’abril a les instal·lacions del Futbol Salou Sports Center. Així, el sector turístic vol recuperar les xifres de turistes britànics d’abans de la pandèmia, ja que és el mercat més afectat per la crisi sanitària. El conveni s’ha presentat aquest dimarts a Vila-seca (Tarragonès) amb la participació de tots agents implicats i el representant del club britànic.

L’acord preveu que la destinació pugui fer ús dels materials gràfics del club per a accions de màrqueting i campanyes publicitàries i per a la creació de contingut a les xarxes socials. També inclou la realització de sortejos perquè aficionats del Manchester visitin la destinació tarragonina. Així mateix, el vicepresident de la Federació Empresarial d’Hostaleria i Turisme (FEHT), Quim Cristià, ha destacat que l’acord també estableix l’estada de preparació de les jugadores a les instal·lacions esportives de Salou durant les dues temporades que s’han acordat. 

“Teníem molt clar que volíem promocionar un equip del Regne Unit, i volíem que fos un equip femení perquè és més assequible i una aposta decidida per un futbol femení que creix de forma exponencial; teníem diversos clubs i amb els que ens vam entendre millor és amb el Manchester City”, ha afirmat Cristià. Amb tot, no ha desvelat quina ha estat la inversió per qüestions, sosté, de confidencialitat amb el club anglès.

PUBLICITAT