L’Ajuntament i l’Institut Vidal i Barraquer dissenyen el projecte Fòrum Tarraco

La conselleria de Comerç de l’Ajuntament de Tarragona planteja als alumnes de Gestió de vendes de l’Institut Vidal i Barraquer, poder desenvolupar el disseny del projecte Fòrum Tarraco Client (FTC).

Alumnes de l'Institut Vidal i Barraquer
PUBLICITAT

Aquesta tasca, emmarcada dins l’estratègia de reactivació comercial de la ciutat, té com a objectiu dissenyar un programa de fidelització per a aquelles persones compromeses amb el consum local a Tarragona.

Cal remarcar de la complexitat del projecte amb tot el que representa. De fet, els alumnes hauran de definir un pla de fidelització que englobi el petit comerç, grans marques i operadors. A més, el sector de la hostaleria i la restauració, així com altres serveis que conformen el teixit comercial de Tarragona. 

El propòsit del FTC és enfortir i consolidar el comerç de Tarragona, estimulant a la compra de proximitat, tant en els establiments físics com en els canals online dels comerços de la ciutat.

D’aquesta manera, es premiaria a la ciutadania en el seu compromís de compra i consum mensual en comerç de Tarragona amb accés preferencial a un ampli catàleg de productes i serveis premium.

Aixi doncs, els alumnes realitzaran la presentació d’aquest davant diverses entitats i agents econòmics de la ciutat. També ho faran amb l’equip tècnic de la Conselleria de Comerç, encapçalat per la consellera Maria José López.

La construcció d’aquesta eina de fidelització i d’estímul competiu per al nostre comerç, ha d’ajudar a mantenir i impulsar una oferta comercial rica, diversa i de proximitat a Tarragona. El repte és important, i la implicació amb el comerç tarragoní il·lusiona a l’alumnat del cicle formatiu del Vidal i Barraquer.  

La col·laboració entre la conselleria de Comerç de l’Ajuntament de Tarragona i el Institut Francesc Vidal i Barraquer, s’inicia l’any 2016. La signatura de conveni de cooperació, i segueix donant els seus fruits, amb realització de pràctiques d’alumnes al departament de Promoció Comercial.

Finalment, la realització d’altres projectes d’àmbit comercial, que projecten i ajuden a inserir als alumnes de cicles de comerç i màrqueting de l’institut, en el món laboral. 

PUBLICITAT